perjantai 13. tammikuuta 2012

E P Ä O N N E N P Ä I V Ä

Ei oo nyt  tullu oikee kirjoteltua tänne, ku oon tosiaan ollu siel mun poikaystävällä :)

Mulla ei oo nyt hirveesti kirjoteltavaa mut kuvia tulee kiva määrä.

Huomaa et on 13. perjantai .. Mun bussi oli 30 min myöhässä, koska kuski oli nukkunu pommiin, eli en päässy kouluun, sitte yks iso koira hyökkäs mun kimppuun, sähkötupakasta loppu akku just kun teki sitä mieli enkä päässy lataa sitä minnekkään, ja mun käsikoru tippu vessan pönttöön.. Jee! :D

Nyt lisäilen vähän kuvia ja kerron siinä samalla mit oon nyt viimesen viikon sisällä puuhaillu.

ENJOY!

Eli oon ollu koulus ja siin on mun kaks luokkalaista, Katsu ja Jenni :)

Viime viikonloppuna olin mun parhaan ystävän Lauran luona viettämäs sen 18 v synttäreitä :) Koitettiin tehä jonkin sortin kakku :D


Laura teki tän sen äitille joskus 7 lk :) Aw!

Laura koristelemassa kakkuu.

Siinä on valmiina :)


Nii ja mulla ja Rossilla tuli eilen 13 kk ! En kyllä vois parempaa poikaystävää toivoa, ihanaa miten voi rakastaa näin paljon ♥

Tässä on Lauran nuorin kissa Sissi, about 6 kk vanha söpöliini joka rakastaa puuterihuiskuja!

Sitten olin myös leffassa, en enää muista leffan nimee mut se oli 3D kauhuleffa, aika paska.. :D
Ja leffaseurana oli Nora ja Juhku :)
Haahaa, vähä mä ja Nora ollaa söpöi noi lasit päässä :D

Siin on Juhku ja Nora. ♥

Tähän väliin vois lisää pari kuvaa meijän ihanasta Pikku-Nanasta.
Nana on about 7 kk vanha (muistaakeni) :D


Pikkunen vaanii roskiksessa :)


Oltii ulkona, Mikko nukahti Danskun viekkuun autossa, aw ;) ♥

Eipä tässä sitten muuta. Ei oo ollu oikeen mitään muuta erikoista. Kirjottelen sitten taas tässä  joku päivä. 
Tähän  loppuun:

ÄLKÄÄ KÄYKÖ MÄKISSÄ!!

Kiitän :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti