perjantai 27. tammikuuta 2012

Friday!

Hei kaikki rakkaat lukijat! En oo _taaskaan_ kirjottanut aikoihin, mutta mulla on ihan hyvä syy!: mun kone meni rikki. Sinne meni kaikki kuvat, musiikit, tiedostot yms. Vitutuksen määrä ei oo ehkä kun vähintään 10 000 % :)



Mutta ei siinä mitään. Tänään on perjantai! Ihanaa päästä viikonlopun makuun. Mikko tulee tänään viikonlopuks tänne Rossille, lupasin  kokkailla herroille. Teen possufileitä, kananaa, riisiä ym. ym. (toivottavasti onnistuuu).


Mulla on tullu joku ihme urheiluvimma. Oon alkanu joogaamaan, jumppaamaan ja venyttelemään. Oon yllättävän paljon notkistunu, ja joogaus rentouttaa niin ihanasti. Katon AVA:lta sitä joogausohjelmaa ja teen perässä, kestää 45 min, sitten tääl Rossilla on semmonen jumppalaite, vedän sillä vähintää 30 min ilman taukoja. :) Venyttelen myös semmonen 20-30 min. Tuntuu kyl hyvältä.


Sähkötupakan vetäminen on menny iha fine. Rossin sähkötupakka paketti tuli just, ja kyl Rossi tykkää. Maistoin suklaan makusta sähkötupakkaa, ja se oli yllättävän hyvää! Tilatkaa ihmeessä sähkötupakka!


Mulla ei oo nyt oikeen mitään kuvia, koska tosiaan on kone rikki, ja nyt kirjottelen Rossin koneella, ja puhelimen johto on kotona, eli en saa lisättyä koneelle kuvia. (Onneks facebookista saa kopsattua jotain kuvia) 


Minä ja Katsu :) KATSU ON KYL IHANA :)
(Meil on Tiian ja Jennin rillit päässä)

Tähän väliin vois lisätä kuvia ku olin Espanjassa 21. - 28.10


(Joo siks tos on toi kommentoi merkki ku nää kaikki on kopioitu facebookista) :)






Churros & Kakao <3



Mä ja sisko, hissipose

Mä ja Broidi


Ei mulla tässä oikeen muuta, paitsi viel yks kuva ku mä ja veli täytettii 17, nii kiva kuva mun mielestä. :)


Vasemmalla: Rasse & Lotta. Oikealla: Laura, Rossi, Minä.


Kirjottelen taas joku päivä, hyvää viikonloppua kaikille!

3 kommenttia:

  1. poista noi kaks kuvaa missä näyn

    VastaaPoista
  2. mitä käyt kyyläilee bun blogia ?

    VastaaPoista
  3. laura näytti koska ties etten tykkäis et julkaset must tääl kuvia, nyt poista ne

    VastaaPoista