maanantai 2. tammikuuta 2012

Morjens :)

Noniin.. Päätinpä sitte alottaa tän blogin kirjottamisen. Oon kyl aika huono täs hommassa, mut kaikkee kannattaa kokeilla. :)


Eli oon Rosa, 17 vuotias Sipoosta. Luen nyt toista vuotta lähihoitajaks Tuusulassa, ja tykkään paljon. Kaikista eniten tykkään työharjotteluista kun näkee ihan perinpohjasesti millasesta työstä on kyse.


Seurustelen mailman ihanimman miehen kaa :) Rossi, 19 vuotias. Mutsin mielestä paras poikaystävä tähän mennessä. Meil tuli hetki sitten vuos täyteen, I'm so happy! :) Vihdoinki tuntuu et oon löytäny itelleni sopivan poikaystävän, kenen seurassa viihdyn ja on turvallinen olo, ja tärkein : voin olla täysin oma itteni :)


Mä en nyt oikeen tiedä mitä tähän kirjottais, eli kirjottelen tässä joku päivä, sit kun keksii mitä, tai jaksaa! :D
Ja kommenttia saa laittaa, ihan positiivista että negatiivist, en loukkaannu. :-)


Nyt alan kattoo telkkaria ja sit nukkumaan, oon niin väsyny ku unirytmi miten sattuu näin loman tiimoilta!


- Ruuusa

4 kommenttia:

  1. HUUTONAURUA. mitä helvettiä? :D seuraan kyllä mielenkiinnolla. iha hauska toi "parisuhteessa (yli vuoden)" :-DDD

    VastaaPoista