keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Zau!

Heippa kaikki! Mulla ei oo ollu mitenkään erikoinen päivä. Koulussa ollu ja kävin koulun jälkeen mun ystävän Noran luona :)  Niillä on ollu jo kauan uus kämppä, mut vasta tänään näin sen ekaa kertaa. On kyllä siisti koti, melkeinpä samanlainen asunto millasen vois kuvitella itelleni.


Mä nukahdin taa tänään tunnille, mikä mua vaivaa? Tuntuu koko ajan et ois ylirasittunu olo eikä jaksa mitään. Aamullaki oli niin hirvee myrsky niin mikäs siinä bussia odotellessa. Olin edestä että takaa läpimärkä! Ihme jos ei tule pientä funssan poikasta.


Noralta sit tulin kotiin ja käveilin mutsin miesystävän kaa samaa matkaa, ku törmäsin siihen :)


Mutsin mies tilas just mulle ja mun siskolle sähkötupakat Engannista. Otin 5 purkkia tupakan makusta ainetta, yhden purkin vanilijan makusta ja yks purkki mansikan makusta. Tupakka, laturi ja maut makso yhteensä about 88 e. Sinänsä kallista, mut eipähän mee enään oikeeseen tupakkaan rahaa, jeij!


Söin mutsin tekemiä TAIVAALLISIA lihapullia, nam. Oon ottanu kuuman suihkun ja löhöilly :) Nyt lisäilen puheimeen musaa, kun ei oo aikoihin tullu mitään lisäiltyä..


Huomenna meen mun parhaan ystävän Lauran luo pulla kahville, murmis täyttää 18 v ! Ollaan siis oltu parhaita ystäviä koht 9 vuottA :)


Laurata sit lähen Rakkaalle Rossille, mennään viikonloppuna illalla leffaan :)


Nyt ei oo oikeen muuta kerrottavaa/kirjotettavaa. Kiitos niille, ketkä lukee mun blogia.
En nyt kyllä varmaan vähään aikaan kirjottele kun oon Rossilla niin kauan.


Hyvää viikonlopun alkua kaikille! ♥


Enempää ei oo nyt kirjoteltavaa/kerrottavaa.

2 kommenttia:

  1. "Mä nukahdin *taas" piti kirjottaa :)

    VastaaPoista
  2. Ja sorry noi kirjotusvirheet!! :D Johtuu mun pitkistä geelikynsistä, ja laiskuudesta ku en jaksa kattoo tuliko kirjotusvirheitä ! :D

    VastaaPoista