maanantai 6. helmikuuta 2012

Day Off!

Aiai, ei kouluu tänään. Mut silti heräsin puol 8 aamulla.. Tää päivä on menny niin hitaasti vaikka oon kerenny jo tekee sitä sun tätä. :)

Aattelin kirjottaa jo nyt, enkä illalla niinku yleensä, koska mä tiedän että tänään en tuu tekemään mitään erikoista ja mulla on tylsää. 

Oon vetäny 3 kuppii kahvia ja kuunnellu musiikkia, yrittäny tehä koulutehtäviä ja vähän pelannu. :p
Tulin just suihkusta ja kuuntelen musiikkii. Ihanan valosa päivä, eikä oo ees niin kylmä ku viimeset päivät on ollu. 

Mulla olis pari kuvaa mun, Jennin, Katsun ja Alanin kuvistyöstä :


 Eli tehtävänä oli valita jokaiselle ryhmässä olevalle yks väri. Mulla oli vihreä, Katsulle toi ihme lila, Jennillä punanen ja Alanilla keltanen. Sitten piti vaa maalata kaikkee randomia.


Mitäs muuta.. Tänään ku menin suihkuun nii kukas se siellä saunan lauteilla on nukkumassa? No Nana tietenkin, on se kyllä vaan niin söpö kisuli. :)


Mutsi räppäs Nanasta kuvan kiipeilemässä :)

Nana löyty myös kuivausrummusta nukkumassa :_)  




Mutsi oli eilen tejny Runebergin torttuja, nams. Kaikki oli alusta loppuun tehty ite, myös hillo mikä oli iha sika hyvää! :) Kiitos mutsi.


Nyt meen jatkamaan koulujuttuja. Hyvää maanantaita kaikille tasapuolisesti!

-Ruusa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti