Hellou! Nyt on uus kone, ja piha että saan lisättyä kuvia tänne, jes! :)
What a weekend.. Tää viikonloppu on ollut täynnä kaikenlaista. Mut eilinen oli kyl ihana päivä. :)
Vuokrattiin eilen Rossin kans leffa, seurailin siinä vieressä samalla kun tein lettuja.
![]() |
| Siin on mun tekemät letut, tuli ihan hyviä, kun lisäs viel vaniliarahkaa sekaan :) (yli puolet on syöty jo tässä kuvassa) :) |
![]() | |
| Tämä leffa me vuokrattiin ; Cowboys And Aliens. |
Sitten tein myös possupihvejä ja kastiketta ja makaronia (ei älytty ostaa perunoita) DOH! Sitten me myös ostettiin kaikkii herkkuja, ja otettiin ihana kuuma rentouttava suihku. :) Love It!
Noh, mitäs muuta. Oon ruvennu joka päivä tekemään jotain ruokaa Rossille, oon innostunu totaalisesti tekemään ruokaa. :) Kaikista en oo kyllä kuvia ottanu, tai sit on tullu huonoja kuvia. Mut tein omasta mielestäni, sekä Rossin mielestä tosi hyvää nakkikastiketta.
![]() |
| Ehkä ei oo ihan mailman parhaimman näkönen kastike, mut hyvää oli! |
Koulussakin oltiin laulamassa mummoille ja papoille vanhainkodissa lauluja, ja luettiin runoja. Ja siihen päätteeksi sitten tanssitettiin niitä ihania vanhuksia. :) Mä itse henkilökohtaisesti nautin siitä, ja oli ihanaa nähdä miten yks mummo, kenen kanssa tanssin, alkoi itkemään onnesta.! :) Jäi hyvä ja positiivinen mieli kun lähdin sieltä.
![]() |
| Katsu soittelee iha likeissä kitaraa :_D |
Nyt voisin lisäillä muutaman kuvan mun vaatteista, mitä tykkään käyttää aika paljon! :D
Sitte muutama kuva rakkaasta Nanasta :
![]() |
| Karsee ilme mulla, mut voivoi :D |
![]() |
| Nana tykkää takan lämmöstä, miu! |
Sitten vielä viikonlopusta ois pari kuvaa. :)
![]() |
| Rakas, ketä rakastan yli kaiken :) |
![]() |
| Siinä on mun uusi kone. Erittäin hyvä sellanen! |
![]() |
| Otin salakuvan Rossista ku se teki mehua :D |
![]() |
| Ehkä vähän huono kuva, mutta tossa näkyy mun silloiset uudet kynnet. Ei ole enää. |
Nyt taidan tästä mennä kohta maistelemaan mutsin tekemää linssikeittoa, jos se vähän lämmittäis tätä hyytävän kylmää sunnuntai päivää.. Hyvää loppupäivää kaikille!
- Rosa






















Siis uusi piuha!
VastaaPoistauiiii täälhä on kivoi juttui ! :-) ooot myööös nätti <:
VastaaPoista