sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Sunday..

Hellou! Nyt on uus kone, ja piha että saan lisättyä kuvia tänne, jes! :)

What a weekend.. Tää viikonloppu on ollut täynnä kaikenlaista. Mut eilinen oli kyl ihana päivä. :)
Vuokrattiin eilen Rossin kans leffa, seurailin siinä vieressä samalla kun tein lettuja. 

Siin on mun tekemät letut, tuli ihan hyviä, kun lisäs viel vaniliarahkaa sekaan :) (yli puolet on syöty jo tässä kuvassa) :)
 


Tämä leffa me vuokrattiin ; Cowboys And Aliens.
Sitten tein myös possupihvejä ja kastiketta ja makaronia (ei älytty ostaa perunoita) DOH! Sitten me myös ostettiin kaikkii herkkuja, ja otettiin ihana kuuma rentouttava suihku. :) Love It!





Noh, mitäs muuta. Oon ruvennu joka päivä tekemään jotain ruokaa Rossille, oon innostunu totaalisesti tekemään ruokaa. :) Kaikista en oo kyllä kuvia ottanu, tai sit on tullu huonoja kuvia. Mut tein omasta mielestäni, sekä Rossin mielestä tosi hyvää nakkikastiketta.
Ehkä ei oo ihan mailman parhaimman näkönen kastike, mut hyvää oli!

Koulussakin oltiin laulamassa mummoille ja papoille vanhainkodissa lauluja, ja luettiin runoja. Ja siihen päätteeksi sitten tanssitettiin niitä ihania vanhuksia. :) Mä itse henkilökohtaisesti nautin siitä, ja oli ihanaa nähdä miten yks mummo, kenen kanssa tanssin, alkoi itkemään onnesta.! :) Jäi hyvä ja positiivinen mieli kun lähdin sieltä.

Katsu soittelee iha likeissä kitaraa :_D

Nyt voisin lisäillä muutaman kuvan mun vaatteista, mitä tykkään käyttää aika paljon! :D















Sitte muutama kuva rakkaasta Nanasta :

Karsee ilme mulla, mut voivoi :D


Nana tykkää takan lämmöstä, miu!

Sitten vielä viikonlopusta ois pari kuvaa. :)

Rakas, ketä rakastan yli kaiken :)


Siinä on mun uusi kone. Erittäin hyvä sellanen!

Otin salakuvan Rossista ku se teki mehua :D


Ehkä vähän huono kuva, mutta tossa näkyy mun silloiset uudet kynnet. Ei ole enää.



Nyt taidan tästä mennä kohta maistelemaan mutsin tekemää linssikeittoa, jos se vähän lämmittäis tätä hyytävän kylmää sunnuntai päivää.. Hyvää loppupäivää kaikille!



- Rosa

2 kommenttia: