Nyt on kyllä niin rättipoikki olo, että vois mennä kuumaan suihkuun ja sit vällyjen väliin. :)
Tein geelikynnet tänään, yllätys! :D Jotenki mun on vaan pakko repii ne pois kun ne alkaa parin päivän jälkeen näyttämään niin karseita. Toivottavasti nyt pysyy siistinä :)
Siinä on mun uv-uuni, pinkkiä ja läpinäkyvää geeliä, muutama viila, viimeistelyainetta, joku ihme aine en osaa selittää, liimaa, lakkaa, sakset, kynsiä ja levitin. :) Tossa ei oo kaikki mitä tuli paketin mukana. Mutsi osti tämän paketin mulle joululahjaks, thanks mom! ♥
Siinä mä odottelen 3 minuuttia, et geeli kovettuu uunissa :)
Sitten kynsien teon jälkeen iski pieni tylsyys, ja aattelin et voisin räpsiä muutaman kuvan mun huoneesta tänne blogiin. :)
Siinä nyt on mun huone kokonaisuudessaan melkeinpä.
Mun lipasto, täynnä rojuja sekä vaatteita. (Kasvit on mutsin miesystävän, ne nyt on siinä väliaikasesti)
Joo, tiedän ; KARSEE TELEVISIO ! xD
Tästä mä tykkään. Sisko osti joululahjaks ton arkun, oli täynnä suklaata. :) Toi viinikynttiä on myös mun mielestä hieno :)
Siinä on sitten mun vaatekaappi ja sänky (ihankun ette ite tajuis)
Sitten mun hylly, täynnä kosmetiikkaa ja tilpehööriä.
Tähän lopuks voisin lisätä kuvan mun yksistä lempihousuista :)
Nyt meen kuumaan suihkuun ja sitten iltahommiin. :)
Kirjottelen sitten kun kerkeen, koulun ohella ei oikeen kerkee/jaksa..
Bye!











et kai käytä tosissas äksdeetä... laittasit ees XD etkä xD. ja jos meet 11 nukkuu miten et voi saada tarpeeks unta? ei se nyt nii vituillaa se unirytmi oo jos vertaa esim muhu
VastaaPoistano sulla se on aina päin peetä. ja meen klo 9 nukkuu yleensä, kai mul on jotain vitamiinin puutosta. ja toi xD on just sillee läpäl eikä tosissaa. en oo koskaa käyttäny xD:tä tosissaan
VastaaPoista