Rossi siis oli meil yötä, mikä on harvinaista, koska mä oon yleensä aina Rossilla. :)
Tästä päivästä ei oo muuta kerrottavaa, kun että me tilataan Rossille myös sähkötupakka, sit ollaan savuton seurustelu kumppani.
Tässä ois vähän eilisestä kuvaa:
Muru lepäilee :)
Siinä on se mun sähkötupakka. Mulla on vanilian, tupakan ja mansikan makuisia litkuja tohon. :)
Hyviä on !
Tein myös uudet kynnet tossa pari päivää sitten, vähän huono kuva tuli mut ei se mitään :)
Tein kynsiin ranskalaisen manikyyrin, mikä oli aika vaikeeta tehdä, koskaa valkonen kynsilakka oli ihan kökköä.. Mut oon ihan tyytyväinen lopputulokseen.
Ei tässä sit ois oikeen muuta, koska päivä on vasta aluillaan. Meen tänään takasin Rossille, eli kirjottelu jää taas aika vähille..
Hyvää sunnuntai päivän jatkoa kaikille!
♥:llä Rosa






hyi sun huuulet on iha repaleiset...
VastaaPoistaihana <3
VastaaPoistaKiiitooooooos<3 :)
Poista